Vítejte na našich stránkách

Už odmalička trpím nevyléčitelnou chorobou a tou je - (láska ke zvířatům).  Vše začalo ještě když jsem jezdila v kočárku s rodiči na chatu a na návštěvy babičky a dědečka. Tehdy si všichni mysleli, že mám tak hezký vztah ke zvířatům jen díky tomu, že jsem "pražské dítě" a se slepicí, králíkem a čuníkem se setkala tak maximálně v knížce pro děti a proto jsem tedy nadšená z nových "objevů" mé dětské zvídavosti. Po zjištění, že můj pradědeček byl vášnivý a úspěšný chovatel holubů, koní a spousty dalších zvířat mi však bylo jasné "odkud vítr fouká". Mám to prostě v krvi! Možná i proto jsem šla studovat na Střední odbornou školu veterinární v Hradci králové, kterou jsem úspěšně ukončila v roce 2011. Nyní pracuji v útulku pro opuštěná zvířata jako veterinární sestřička a dálkově studuji Zemědělskou univerzitu - obor kynologie. S králíky jsem se  poprvé setkala u svého dědečka na venkově. Choval "všelijakou vesnickou směsku" (většinou křížence masných plemen) a já tehdy s napětím poslouchala jeho rady a pozorovala jeho odchovy. První králíky jsem dostala od svého tatínka - byl to páreček beránků (durynský a divoce zbarvený). A králikárnu jsem dostala  v roce 2011 od své babičky za zdolání maturitní zkoušky. Nyní se můžu chovu králíků věnovat naplno. Svojí krevní skupinu jsem našla v málopečetných plemenech jako je: zakrslý dalmatinský strakáč rex a rex kuní modrý, zakrslý beran rex a zakrslý oranžový rex. Tyto plemena mě uchvátila především svým "semišovým kožíškem" a kamarádskou povahou. I když není moc chovatelů, kteří se věnují chovu těchto plemen věřím, že časem se tomuto plemeni dostaví zasloužené obliby. A  budeme se s tímto skvostem mezi králíky setkávat v té nejlepší kvalitě co nejčastěji. Pro mě je prostě plemeno rex "král mezi králíky". Pomocí těchto stránek bych chtěla poděkovat svým rodičům, kteří se o králíčky vzorně starají v době, kdy nemůžu (když jsem v práci nebo ve škole), oběma babičkám a přátelům kteří mě v mém koníčku plně